Alla inlägg under oktober 2009

Av Kristin Holmberg - 21 oktober 2009 17:53


I söndags styrde vi kosan mot Ängelholm för att köra upp i klass tre i draget. Tyvärr körde vi ur redan i slalomen eftersom jag kommenderade Zelma fel. Hon gjorde så klart vad jag så åt henne att göra, duktig som hon är Tungan ute, men eftersom jag tabbade mig blev det en nolla i momentet. Annars var hon väldigt duktig. Vi fixade allt utom slalom och plankan. Nu har vi gått om tid till nästa dragprov som är i Lindome i april. 


 

Tre Runezzor poserar på bron efter tävlingen. Från vänster är det Zelmas systerdotter Chima som klarade arbetsprovet - grattis Stina! I mitten sitter Zelma och brevid hennes syster Akira. Alla tre älskar att dra.


  

Detta var första gången Zelma klarade bron i Ängelholm. Hon har inte velat gå hela sträckan tidigare men nu så fixade hon det. Hemma springer hon glatt över bron utan problem så jag har varit lite förvånad över varför hon inte gillat den skånska bron tidigare.

Ovido - Quiz & Flashcards